O mravu, ježićima i skočimišu



Kada govorimo o benefitima za dijete koje boravi u vtiću i kada on službeno „ne radi“ (pandemija), važno je naglasiti dobrobiti vezane za njegov osobni, emocionalni i obrazovni razvoj. U uvjetima samoiniciranja i organizacije vlastitih aktivnosti dijete razvija stvaralački potencijal, propituje ideje i rješenja te tako osvješćuje vlastiti proces učenja (prema NKRPOO).

Lijepo vrijeme i bogati eksterijer dvorišta naše ustanove bili su proteklih dana poticaj za osmišljavanje različitih aktivnosti  koje su pridonosile stjecanju novih znanja i nadogradnji postojećih iskustava. Istraživanje livade, životnog staništa mnogih biljaka i životinja, rezultiralo je projektom sa specifičnim ciljem i zadacima iniciranim od strane djeteta.


Zagonetke o mravu, priča o obitelji ježića i skočimišu dijelovi su aktivnosti nastalih sinergijom mašte i kreativnosti u uvjetima individualiziranog rada.
Radozalost za vrijeme, doba dana i hvatanje vlastite sjene potaklo je na izradu sunčanog sata kojeg smo kasnije „obukli i  pripremili za vjenčanje".

 
         

Bilo je vremena i za igru na spravama, brigu o povrtnjaku.

    
 
Iako smo radili u specifičnim uvjetima, boravak u ustanovi nam je bio zanimljiv, a aktivnosti raznolike i sadržajno bogate i ispunjene.  

            


Snježana Osić Sadžak, odgojiteljica savjetnica, mag.praesc.educ.

Ispiši stranicu